Tuesday, November 25, 2014

Last Day SPM

Dah lama rasanya , aku tak menaip dan tulis blog ni . haha :D So 25/11/2014 itulah tarikh terakhir spm dan subjeknya biology . Seriously , walaupun dah habis spm , aku masih tak dapat rasa freedom lagi . Aku dapat plkn , aku tak tahulah nak gambarkan perasaan aku macam mana . dah dapat , pergijelahh dapat ilmu baru ann . Back to the story , lepas habis spm aku pergi lepak dengan kawan aku kat Mc D . Aku-Ain-Khalisa-Farah-Zulaikha-Tasya . Si Ain Omar dgn Tasya lintas macam budak-budak . risau akuuuu . ada ke patut dia jalan kat tgh-tgh jalan tuu .haha.Lets roll the pictureeee , beybehhh





 nampak tak muka budak-budak baru lepas SPM


budak geng baju purple . Baju purple ni PRS ( Pembimbing Rakan Sebaya ) .Aku selesa bila dengan minah-minah ni . Banyak bagi tunjuk ajar ! Thanks korang . nabila-mahsuri-(Siti Nur Ain)


Minah atas ni pulak , nama  ain , sama macam aku . Selangorian .haha . serius doeee sayang kat dia ni . banyak sangat mengajor aku macam-macam yang xda dlm sylabus skolah :D Taikoo


khalisa pulak sangat berbaik hati ajar aku bila aku banyak bertanya .
Tak lupa jugak , cik farah aina kita yeee , banyak bagi nasihat kat aku !
Eika pulak , suka kongi dia punya joyy .



tasya and Ain 


khalisa dengan ieka ! Amboi khalisa seronoknyee hang  :D



ieka and farah 



kononnye cutelahhhh :D abang belakang tu nak usha minah ni agaknya XD


US <3 br="">


FAIR-MAN 
masa ni , dia tengah apply kerja tak silap aku . Pastu join kita orang . Dia dengan Raffi .



Cik-cik Ain. :D Aku macam mak cik-mak cik kalau pakai spect -.-




classmate 5 intan 



Masa on the way balik , aku sampai rumah pukul 7.00 . tak pernah-pernah aku kena balik sendiri . Tak pelah anggap je ni persediaan untuk aku gi dublin .Ceyhhhh . klu ada rezeki . In Shaa Allah . Nasib baik ada sorang akak cina ni tegur aku . Kalau pakai baju sekolah lencana dato mesti ada je tarikan . haha . Jia En tak silap aku nama dia . dia pun tgh last year kat dato , upper form 6 tapi manalah aku perasan sebab ramai sangat manusia kat dato tu . Tu je rasanya for 25112014 .Harap semuanya dalam baik-baik saja . xoxo