Sunday, April 17, 2011

17 APRIL 2011

Hari ini aku tengok adik aku kat MRSM ! Guess what ? Aq jumpa kawan baik lama aku yg bernama Nurafiqatul Fatin ! Masa sebelum dye sampai SERIOUS aku ingat kat dye  tapi aq tak tahulah dye ingat aku ke x ? Sebelum dye sampai , Ain tolong Ina beli air sambil tu ain tanye Ina dah lame ain xtak nampak hakimi ? Dye mane ? Ina cakap : ina pun . 5 minit kemudian ternampak kereta yang memang FAMILIAR bagi aku. Rupanya tekaan aku betul itu hakimi dan aku dapat jumpa kawan lama aku yang bernama NURAFIQATUL FATIN BINTI ROSLI .Serious aku cakap ,Masa aq nampak family kau keluar dari kereta.Aq excited giler ! Kalau ko tahulah !  Aq  terus keluar dan aq jerit FATIN ? Aku rindu kau sangat-sangat kalau kau tahu walaupun kau banyak buat salah dengan aku .aku maafkan kau tapi sejarah yang berlaku semasa ada aku dan kau tak pernah padam !Tadi ain cuma tanye kat fatin yang !Fatin still nyanyi ke ? Dye cakap ye.Belajar dgn cikgu kat luar eh ?Dye cakap ye ! Serious bile aq nampak kau aq cuba senyum .Aq harap ko berjaya jadi penyayi yg terkenal dan aq harap ko tak akan lupakan aku . I Hope so ! Pray for me tau ! Aq harap ko baca . Kla .That all for tonight .
Bye :') .Meet you again .