Thursday, January 24, 2013

Will miss them

Dah lama rasanya tak tulis apa-apa kat blog . Bila zaman persekolahan dah kembali masa yang Ada sangatlah pack . Aku tulis ni pun sebab aku sedih.ya sedih sebab kawan -kawan aku ramai pindah . Walaupun aku tak rapat sangat dengan diorang , dia tetap penting untuk aku diorang lah yang selalu buat aku ketawa sampaikan aku rasa perut aku ni boleh pecah sebab lawak yang diorang buat . Minggu lepas classmate aku dua orang pindah rafik dengan syafiq . Diorang pindah teknik jb . Minggu ni semalam hari terakhir budak yang akan pergi sbp pulak . Classmate aku yang pindah ialah hafiz,afif dgn satthya . Hafiz pergi smsTun munawir , afif pergi sms alam shah , satthya pulak sms Muar . Hmm, sedih tau baru je nak kenal diorang dah nak pindah lagi-lagi hafiz . Dulu aku agak tercari jugalah budak ni sebab dia selalu juga chat dengan aku . Aku pun kagum jugalah sebab dia kelas topaz boleh dapat 8A dalam PMR hari tu . Kelas berlian pulak suraya,afiqah,aiman dgn faiz . Suraya banyak buat aku ketawa . Haha aku ingat lagi semalam su cakap kat budak yang buang sampah dalam longkang . Su cakap cantik tong sampah terus budak tu malu and kutip sampah tuh , haha . Piqa pulak selalu cucuk orang dan buat orang terkejut lagi-lagi masa kat padang masa time PJ . Aiman jangan cakaplah , dia tu kawan aku sejar darjah 5 kalau tak silap . Dia baik sangat selalu tolong aku . Dia pandai main gitar . Hahahaha untung cik diana amalinakan . Aku tahu jodoh korang memang kuat . Insyaallah . Faiz ? Dulu dia pernah teman aku masa tu aku ingatkan nak balik naik bus sebab ummi tak ambil . Last-last ummi datang hantar dia sekali .haha. Aiman dengan su pindah sms Muar . Piqa dapat Tun kurshiah kolej , hebat kan dia . Faiz pulak dapat Kluang sembrong .hmmm, ayu pun dah pindah . Dia masuk vokasional kat jb . Mesti aku rindu dia sebab dia tu kawan rapat aku dari form 1 . Kita orang selalu share banyak benda bersama . Be strong ayu , aku tahu kau boleh berjaya . Lagi sorang kawan aku ni dapat teknik Sepang tapi mintak tukar teknik jb sebab jauh sangat . Dia pun nak pindah . Indah mesti aku rindu kau kan . Hmmmmm , kau selalu panggil aku hai pilot . Pilot .hmmm . Serious mesti aku rindu kau kan . Aku suka sangat bila kau panggil aku macam tu sebab kau Macam dorong aku untuk berusaha untuk jadi apa yang selalu kau panggil aku . Insyaallah kalau ada rezeki kita semua boleh jumpa lagi . Aku doakan korang semua berjaya kat tempat baru . Berhijrah itu lebih baik dan Salam Mauridulrasul semua .  All the Best untuk korang semua . Jangan malas malas okey . Be a good person k .